67557
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
W czasach niepewności i całkowitego zamieszania na rynku jedyną stałą wielkością jest klient. Firma bez klienta jest niczym. W bilansie firmy po stronie aktywów najważniejszą pozycją jest klient. Dotychczasowe modele nie są dość śmiałe. Nowoczesna strategia firmy, chcąc uwzględnić ten najważniejszy czynnik, powinna zastosować clienting jako zamkniętą w sobie całościową koncepcję. Z tej książki czytelnik dowiaduje się krok po kroku, jak marketing może przybierać nowoczesną formę clientingu, aby zapewnić sukces przedsiębiorstwa w przyszłości. Podstawą tej książki są sprawdzone w praktyce doświadczenia autora, które mogą być bezpośrednio wykorzystane w działalności każdego przedsiębiorstwa.
Status dostępności:
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147524 C (658.6/.8) (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Einzige, was stört, ist der Kunde
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału : "Das Einzige, was stört, ist der Kunde" 1993. Na okładce podtytuł : clienting zastępuje marketing i rewolucjonizuje sprzedaż.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częściowo niemiecki.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej