69297
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena)
W czasach niepewności i całkowitego zamieszania na rynku jedyną stałą wielkością jest klient. Firma bez klienta jest niczym. W bilansie firmy po stronie aktywów najważniejszą pozycją jest klient. Dotychczasowe modele nie są dość śmiałe. Nowoczesna strategia firmy, chcąc uwzględnić ten najważniejszy czynnik, powinna zastosować clienting jako zamkniętą w sobie całościową koncepcję. Z tej książki czytelnik dowiaduje się krok po kroku, jak marketing może przybierać nowoczesną formę clientingu, aby zapewnić sukces przedsiębiorstwa w przyszłości. Podstawą tej książki są sprawdzone w praktyce doświadczenia autora, które mogą być bezpośrednio wykorzystane w działalności każdego przedsiębiorstwa.
Availability:
Czytelnia Główna
Copies are only available in the library: sygn. 147524 C (658.6/.8) (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Einzige, was stört, ist der Kunde
General note
Tytuł oryginału : "Das Einzige, was stört, ist der Kunde" 1993. Na okładce podtytuł : clienting zastępuje marketing i rewolucjonizuje sprzedaż.
Bibliography, etc. note
Indeks.
Language note
Tekst częściowo niemiecki.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again