69297
Book
In basket
Zarządzanie marketingiem usług / Jolanta Mazur. - Warszawa : Difin, 2002. - 244 strony : ilustracje ; 23 cm.
Usługi stały się obecnie dominującym przedmiotem obrotu. Jednak niemożność obejrzenia ich przed zakupem stawia szczególne wymagania wobec aktywności marketingowej dostawców. Tylko wówczas przedsiębiorstwo może skutecznie konkurować na rynku. Losy większości firm usługowych w dużej mierze zależą bowiem od prawidłowego marketingu. Dla większości dostawców towarów materialnych usługi są ważnym komponentem produktu, przesądzającym często o jego konkurencyjności. To w jaki sposób towar jest klientom oferowany, jak są oni traktowani przez personel, czy otrzymują dodatkowe usługi przed- i posprzedażne - często faktycznie decyduje o zakupie. Autorka przedstawiła najważniejsze zagadnienia występujące w procesie planowania i realizowania aktywności marketingowej przez firmy oferujące usługi. Wyjaśniła, w jaki sposób klienci postrzegają jakość świadczonych na ich rzecz usług, jakimi metodami można zidentyfikować ocenę jakości usługi dokonywaną przez klientów oraz jakie warunki musi spełnić dostawca, aby jakość usług satysfakcjonowała nabywcę, w tym jak tworzyć skuteczny plan marketingowy.
Availability:
Czytelnia Główna
Copies are only available in the library: sygn. 147647 C (339.138) (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again