69297
Book
In basket
Autor zajmuje się w książce rolą relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie, w tym:- organizowaniem pracy ludzi, aby współdziałając ze sobą, efektywnie wykorzystywali posiadaną wiedzę- funkcjami pełnionymi przez ekspertów do zarządzania zasobami ludzkimi, a zwłaszcza ich funkcją pomnażania wiedzy- wskazywaniem, że dział ds. zasobów ludzkich musi dokładnie zająć się zarządzaniem wiedzą od strony koncepcyjnej i technicznej- rejestrowaniem niepisanych opowieści i anegdot oraz nieoficjalnych norm i zwyczajów funkcjonujących w przedsiębiorstwie.Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy szkół zarządzania, specjalistów w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi.
Availability:
Czytelnia Główna
Copies are only available in the library: sygn. 147731 C (005) (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Managing for knowledge : HR's strategic role, 2003
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 257-260. Indeks.
Target audience note
Dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy szkół zarządzania, specjalistów w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again