69297
Książka
W koszyku
Coraz ważniejszym czynnikiem konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku staje się jakość zarządzania zasobami ludzkimi, która pozwala zintegrować działania ukierunkowane na klienta z wnętrzem organizacji. Książka prezentuje koncepcje i narzędzia ułatwiające integrację potencjału pracowników wokół celów strategicznych zorientowanych na rynek i klienta. Publikacja może służyć zarówno teoretykom przedmiotu (przy prowadzeniu zajęć z public relations, marketingu bądź zarządzania), jak i praktykom chcącym poprawić efektywność funkcjonowania swoich organizacji.
Status dostępności:
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147548 C (658.1/.5) (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 141-151.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej