67557
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ISSN 1642-3119 ; 22)
Przedmiotem zainteresowania w niniejszej rozprawie są uwarunkowania, metody, techniki i narzędzia zarządzania procesem rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach wytwórczych zlokalizowanych w kraju, w kontekście skuteczności tego procesu oraz powodzenia rynkowego nowego produktu (zakresy pracy: podmiotowy, przedmiotowy i przestrzenny). Zakres czasowy pracy obejmuje głównie lata 1990-2004, w tym analizy empiryczne dotyczą lat 1997-2004. Praca ma charakter teoretyczny i empiryczny. Celem zasadniczym rozprawy jest identyfikacja, systematyzacja i wskazanie najważniejszych metod oraz warunków kompetencyjnych, determinujących skuteczność strategii rozwoju nowych produktów, a także opracowanie uporządkowanego hierarchicznie zbioru uwarunkowań kompetencyjnych, powiązanych z miernikami PRNP, w postaci teoretycznego modelu dźwigni strategicznych rozwoju nowych produktów w przedsiębiorstwach przemysłowych działających w Polsce.
Status dostępności:
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147632 C (658.5) (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. grzbietowy: Metodyczne i kompetencyjne uwarunkowania rozwoju
Uwaga dotycząca dysertacji
Praca habilitacyjna. Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2006.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 341-348.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej