69297
Książka
CD
W koszyku
Proces kreatywności i jego uwarunkowania w obszarze marketingu / Ewa Jerzyk. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2007. - 257, [1] strona : ilustracje ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ISSN 1642-3119 ; 33)
Głównym celem pracy było zidentyfikowanie procesu kreatywności w obszarze marketingu, z uwzględnieniem jego uwarunkowań oraz jego podmiotowego charakteru, a zatem poszukiwanie odpowiedzi na pytania: jak przebiega ten proces, co go początkuje, jakie warunki mu sprzyjają, a jakie blokują, w jakich zakresach marketingu potrzeba kreatywności jest największa, jaka jest wiedza i umiejętności w dziedzinie myślenia kreatywnego pracowników zajmujących się marketingiem? Realizacji tego celu służyło wnikliwe zbadanie zagadnienia od strony ustaleń teoretycznych, dostarczanych przez inne dyscypliny nauki, co miało przełożyć się na em¸piryczną umiejętność rozpoznania tego zagadnienia w sferze marketingu. Okazało się, że prosta transkrypcja tej wiedzy nie jest możliwa, ponieważ już na poziomie językowym występowały problemy w interpretacji pojęć. Starano się posługiwać terminami i znaczeniami wypracowanymi min. przez psychologię, socjologię czy filozofię, ale też przyjmowano niekiedy inne znaczenie, z uwagi na zakres i specyfikę omawianych zagadnień.
Status dostępności:
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147636 C (339.138) (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. grzbietowy: Proces kreatywności i jego uwarunkowania
Uwaga dotycząca dysertacji
Praca habilitacyjna. Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2007.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 247-256.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej