69297
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - Wydanie 1, dodruk 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005. - 377 stron : ilustracje ; 24 cm.
Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej. Książka koncentruje się na zagadnieniach: koncepcja zarządzania strategicznego, typologia strategii zarządzania, wykorzystanie analizy preferencji, analiza strategiczna, planowanie strategiczne, implementacja strategii, kontrola strategiczna. Dodatkowymi walorami podręcznika są: kompleksowe ujęcie tematu, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia, bogata bibliografia.
Status dostępności:
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148756 WD (005) (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 372-377.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej