69297
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 238, [2] s. : il. ; 21 cm.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 001459 S, 000473 S, 001674, 001615, 001616, 001614 (6 egz.)
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 000474 T (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 000472 C (339.138) (1 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 007922 Tc (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 007919 S (339.138), 007923 (339.138), 007920 S (339.138), 007916 (339.138), 007918 (339.138), 007925 (338.139), 007921 (339.138), 007917 (339.138) (8 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 237-239.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej