67507
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem : aspekty strategiczne / Roman Niestrój. - Wyd. 2, dodr. 3. - Warszawa ; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 219, [1] s. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość)
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 016369 S, 016379, 016374, 016377, 016376, 016381, 016375, 016368 S, 016380, 016373, 016378, 016370 S, 016372 (13 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 016367 C (339.138) (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 213-215.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej