69297
Książka
W koszyku
Public relations w internecie / Jerzy P. Szyfter. - Warszawa : Helion, cop. 2005. - 178 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
"Public relations w internecie" to książka dla wszystkich tych, którzy zauważyli, że codzienne surfowanie po internecie stało się całkowicie naturalnym i chcą wykorzystać ten fakt do stworzenia wizerunku nowoczesnej firmy. Przedstawia na rzeczywistych przykładach zasady publikowania zarówno na stronach WWW, jak i na grupach dyskusyjnych czy w internetowych biurach prasowych informacji o firmie i jej działaniach. Strategie PR w internecie Witryny WWW i internetowe biura prasowe Pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach Monitorowanie sieci i wyszukiwanie informacji Grupy dyskusyjne Netykieta -- internetowy savoir-vivre.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 052284 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147642 C (659) (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej