69297
Book
In basket
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
Availability:
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 057017 S, 057018, 057019, 057020 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Copies are only available in the library: sygn. 147677 C (339.138), 057016 C (339.138) (2 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału : Services marketing and management,: 2003
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach.
Target audience note
Dla studentów kierunków ekonomicznych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again