67607
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 079439, 084214, 084215, 079438 S, 072782 (5 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 072783 C (659) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 072779 (659), 082478 (659), 072780 (659), 082477 (659), 072781 (659), 082476 (659) (6 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: The hidden power of advertising.
Wyd. 1 ukazało się pod tyt.: "Ukryta moc reklamy : co tak naprawdę wpływa na wybór marki?", 2006.
Na okł.: w czym tkwi ukryta moc reklamy?, jak wywierać wpływ?, czym kierować się w planowaniu kompanii reklamowej?.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 153-155.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej