67557
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo Informatyka Gospodarka)
Public relations odgrywa coraz większą rolę w zarządzaniu organizacjami. W ujęciu szerokim, działania PR obejmują zarówno otoczenie wewnętrzne organizacji, jak i zewnętrzne. Prawidłowo realizowane procesy PR winny być prowadzone na obu tych płaszczyznach jednocześnie, w sposób systematyczny i zaplanowany. Z upływem każdego roku rośnie liczba organizacji, które traktują public relations jako jeden z priorytetowych elementów promocji. Popularność PR wynika z szerokiego spektrum narzędzi przydatnych w tworzeniu właściwej komunikacji organizacji z otoczeniem.Niniejsza publikacja jest niezwykle cenna ze względu na bogatą zawartość merytoryczną stworzoną przez naukowców zajmujących się public relations oraz praktyków PR. Naukowe "podłoże" i praktyczne doświadczenia będą dla każdego czytelnika najlepszą "kompozycją" public relations, z której warto skorzystać.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 076715, 147617, 076716 (3 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 076712 C (659) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 076714 (659), 076713 (659) (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej