67557
Książka
W koszyku
W części pierwszej, poświęconej ekonomii, zwrócono uwagę na problemy związane z rynkiem pracy nierejestrowanej. W oparciu o skalę zjawiska omówiono strukturę wykonywanej pracy, scharakteryzowano uczestników obszaru nierejestrowanego oraz przedstawiono motywację do podjęcia takiej aktywności. Wśród poruszanych tematów skupiono się także na przywództwie oraz roli inteligencji emocjonalnej wśród managerów i liderów. W monografii zwrócono ponadto uwagę na aspekty związane z komunikacją marketingową, która w oparciu o real-time marketing jest prezentowana jako efektywny sposób kreowania marki wśród klientów. Przybliżono również tematykę związaną z rozwijającym się i zyskującym na znaczeniu obszarem big data, przede wszystkim jego szansami i wyzwaniami.
Status dostępności:
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148483 C (005) (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Część prac w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim i polskim przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej