Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek
(24)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Druki ulotne
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(17)
Wydział Medyczny
(1)
Czytelnia Główna
(3)
WG Wolny Dostęp
(1)
Autor
Caban Wiesław
(1)
Caban Wiesław (1946- )
(1)
Chmielnicki Paweł
(1)
Cyran-Mądzik Anna
(1)
Czarny Roman S. (1954- )
(1)
Depczyńska Paulina
(1)
Detka Janusz
(1)
Detka Janusz (1958- )
(1)
Dróżka Wanda (1953- )
(1)
Dybała Anna (ekonomia)
(1)
Dzieniakowska Jolanta
(1)
Jarocki Tomasz
(1)
Jarosiński Bartosz (1979-2014)
(1)
Jaskiernia Jerzy (1950- )
(1)
Kiniorska Iwona
(1)
Kossecki Paweł (1976- )
(1)
Kozioł Jerzy (nauki wojskowe)
(1)
Markowski Mieczysław Bolesław (1936- )
(1)
Markowski Mieczysława B
(1)
Massalski Adam (1942- )
(1)
Okła Grażyna
(1)
Ożarska Magdalena
(1)
Pastuszka Stefan Józef (1941- )
(1)
Pawłowski Rafał (kultura fizyczna)
(1)
Pałka-Łebek Ewa
(1)
Przeniosło Marek (1962- )
(1)
Rogozińska Katarzyna
(1)
Rosiński Piotr
(1)
Soroka Paweł (1953- )
(1)
Suchojad Henryk (1947- )
(1)
Szmidtka Tadeusz
(1)
Wójcik Mirosław (1960- )
(1)
Świercz Anna
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Administracja
(2)
Bezpieczeństwo państwa
(2)
Nauczyciele
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Uniwersytet Jana Kochanowskiego (Kielce)
(2)
Agroturystyka
(1)
Aktorzy polscy
(1)
Architektura polska
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Biblioteki pedagogiczne
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Dyplomacja polska
(1)
Economic security
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Historia
(1)
Konsulat Generalny Rzeczypospolitej Polskiej (Los Angeles)
(1)
Konsulaty
(1)
Kultura
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Muzyka kościelna
(1)
Muzyka religijna
(1)
Obszary wiejskie
(1)
Obywatelstwo
(1)
Odpoczynek
(1)
Organizacje
(1)
Organizacje wirtualne
(1)
Oświata
(1)
Parki krajobrazowe
(1)
Partycypacja polityczna
(1)
Pisarze polscy
(1)
Polityka
(1)
Polska Komisja Likwidacyjna
(1)
Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie
(1)
Potencjał turystyczny
(1)
Prawa osobiste
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przemysł zbrojeniowy
(1)
Public safety
(1)
Regional planning
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Sport
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo średnie
(1)
Sztuka polska
(1)
Teatr polski
(1)
Turystyka
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego (Kielce)
(1)
Wartość
(1)
Wsie
(1)
Wychowanie obywatelskie
(1)
Wysocka, Stanisława (1877-1941)
(1)
Zegadłowicz, Emil (1888-1941)
(1)
Zgromadzenia i imprezy masowe
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Środki dopingowe
(1)
Życie muzyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1801-1900
(3)
1945-1989
(2)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1901-200
(1)
1918-
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(2)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(2)
Austria
(1)
Diecezja kielecka (obszar)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone)
(1)
Małopolska
(1)
Nadnidziański Park Krajobrazowy
(1)
Niemcy
(1)
Polacy za granicą
(1)
Radom (okręg)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Szwajcaria
(1)
Województwo sandomierskie (1314-1795)
(1)
Zabór rosyjski
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(2)
Informator
(1)
Listy polskie
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Muzyka religijna
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Historia
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN II 14230 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153298 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN III 14124 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN II 14176 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN II 14187 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 127285 C (355/359) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151202 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117613, 117612 (2 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117616 (327.56/.57), 117615 (327.56/.57), 117614 (327.56/.57) (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wydział Medyczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150264 M (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł grzbietowy: Muzyka religijna w XIX wieku.
Dar Marcina Mikołajczyka, Bibliotekarza Biblioteki Akademii Kaliskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN II 15823 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN II 13581 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 108496 C (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN III 14116 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN II 14392 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN II 13486 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strukturę książki wyznaczają trzy punkty widzenia: inwestora, przedsiębiorstwa oraz nabywcy. INWESTOR. Po krachu giełdowym w 2000 roku gracze znacznie uważniej zaczęli analizować fundamenty spółek działających na rynku internetowym. W książce przybliżono problemy związane z oceną wartości wirtualnego przedsiębiorstwa, które może przynosić inwestorom realne zyski, ale i równie realne straty.PRZEDSIĘBIORSTWO. Z perspektywy firmy omówiono wybrane aspekty kształtowania strategii działania na wirtualnym rynku – problemy, które rodzi Internet jako kanał dystrybucji, kierunki budowy marki na wirtualnym rynku, możliwości zastosowania Internetu w pozyskiwaniu informacji rynkowych i marketingowych. Istotną część publikacji stanowi również analiza czynników budowy zaufania nabywców do handlu internetowego – zarówno prawnych, jak i tych związanych działaniami dostawców.KLIENT. Internet przeobraził nasze życie, stwarzając nowe możliwości pracy, robienia zakupów, spędzania wolnego czasu czy komunikacji. W książce zaakcentowano zagadnienia związane z zachowaniami internautów, leżące na styku oddziaływania: internauta (społeczność) – przedsiębiorstwo (dostawca). Omówiono trendy konsumenckie, rolę Internetu w procesie podejmowania decyzji zakupu, sposób funkcjonowania społeczności wirtualnych oddziałujących na przedsiębiorstwo.W rozdziale pierwszym Czytelnik znajdzie omówienie struktury rynku wirtualnego oraz podstawowych zasad rządzących budowaniem wartości w spółkach internetowych. Rozdział ten rozpoczęto od prezentacji podmiotów, które funkcjonując w przestrzeni Internetu i przyjmując określone modele działania, determinują ruch i relacje wirtualnego świata. Wskazując na czynniki określające wartość przedsiębiorstw nowych technologii, akcentowano znaczenie pozyskania i utrzymania bazy lojalnych klientów. Na obecnym rynku, gdzie kolejni konkurenci odlegli są od siebie „o jedno kliknięcie”, to właśnie baza lojalnych klientów staje się dla wielu przedsiębiorstw aktywem firmy. Rozdział drugi zawiera omówienie zachowań nabywców. Coraz większa grupa klientów wybiera zakupy u dostawców internetowych, przed ekranem własnego komputera. W rozdziale tym wskazano na trendy zachowań konsumenckich, ulegające stałym przeobrażeniom pod wpływem technologii informatycznych. Osią kolejnych trzech rozdziałów książki jest działalność dostawców na rynku internetowym, oferujących zarówno dobra o charakterze materialnym, jak i produkty informacyjne, których dystrybucja w całości przebiega w sieci. W rozdziale trzecim zaprezentowano, na tle charakterystyki dostawców, naturę procesu transakcji rynku internetowego. Rozważania w rozdziale czwartym i piątym dotyczą zagadnień związanych z kształtowaniem marki dostawcy na rynku internetowym. Rozdział czwarty obejmuje analizę narzędzi marketingowych, które umiejętnie wykorzystywane przez dostawców mogą stać się narzędziami budowy trwałych relacji z klientami. W rozdziale piątym akcentujemy budowę zaufania do marki dostawcy, jako wymiaru zwiększającego lojalność i powtarzalność zakupów przez nabywców. Książka adresowana jest do wszystkich, którzy lepiej chcieliby poznać wirtualny świat w różnych wymiarach – pracy, edukacji, zakupów, ale również prowadzenia biznesu. Przydatne informacje znajdą w niej studenci różnych kierunków (ekonomii, zarządzania, socjologii).
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN II 12413 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN II 14253 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN II 15818 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej