Sorting
Source
Library catalogue
(12)
Form of Work
Książki
(12)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Status
available
(8)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(8)
Czytelnia Główna
(1)
Author
Caban Wiesław
(1)
Caban Wiesław (1946- )
(1)
Chmielnicki Paweł
(1)
Detka Janusz
(1)
Detka Janusz (1958- )
(1)
Dróżka Wanda (1953- )
(1)
Dybała Anna (ekonomia)
(1)
Dzieniakowska Jolanta
(1)
Kiniorska Iwona
(1)
Kossecki Paweł (1976- )
(1)
Markowski Mieczysław Bolesław (1936- )
(1)
Markowski Mieczysława B
(1)
Massalski Adam (1942- )
(1)
Okła Grażyna
(1)
Pastuszka Stefan Józef (1941- )
(1)
Pałka-Łebek Ewa
(1)
Przeniosło Marek (1962- )
(1)
Wójcik Mirosław (1960- )
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(9)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Subject
Administracja
(2)
Nauczyciele
(2)
Agroturystyka
(1)
Aktorzy polscy
(1)
Biblioteki pedagogiczne
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Historia
(1)
Obszary wiejskie
(1)
Organizacje
(1)
Organizacje wirtualne
(1)
Oświata
(1)
Pisarze polscy
(1)
Polska Komisja Likwidacyjna
(1)
Polskie Siły Zbrojne na Zachodzie
(1)
Potencjał turystyczny
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkolnictwo średnie
(1)
Teatr polski
(1)
Turystyka
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego (Kielce)
(1)
Uniwersytet Jana Kochanowskiego (Kielce)
(1)
Wartość
(1)
Wsie
(1)
Wysocka, Stanisława (1877-1941)
(1)
Zegadłowicz, Emil (1888-1941)
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Subject: time
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1801-1900
(1)
1918-
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Subject: place
Polska
(4)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Radom (okręg)
(1)
Zabór rosyjski
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Genre/Form
Listy polskie
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
12 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. TN II 13581 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna
Copies are only available in the library: sygn. 108496 C (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. TN III 14116 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. TN II 14392 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. TN II 13486 (1 egz.)
Book
In basket
Strukturę książki wyznaczają trzy punkty widzenia: inwestora, przedsiębiorstwa oraz nabywcy. INWESTOR. Po krachu giełdowym w 2000 roku gracze znacznie uważniej zaczęli analizować fundamenty spółek działających na rynku internetowym. W książce przybliżono problemy związane z oceną wartości wirtualnego przedsiębiorstwa, które może przynosić inwestorom realne zyski, ale i równie realne straty.PRZEDSIĘBIORSTWO. Z perspektywy firmy omówiono wybrane aspekty kształtowania strategii działania na wirtualnym rynku – problemy, które rodzi Internet jako kanał dystrybucji, kierunki budowy marki na wirtualnym rynku, możliwości zastosowania Internetu w pozyskiwaniu informacji rynkowych i marketingowych. Istotną część publikacji stanowi również analiza czynników budowy zaufania nabywców do handlu internetowego – zarówno prawnych, jak i tych związanych działaniami dostawców.KLIENT. Internet przeobraził nasze życie, stwarzając nowe możliwości pracy, robienia zakupów, spędzania wolnego czasu czy komunikacji. W książce zaakcentowano zagadnienia związane z zachowaniami internautów, leżące na styku oddziaływania: internauta (społeczność) – przedsiębiorstwo (dostawca). Omówiono trendy konsumenckie, rolę Internetu w procesie podejmowania decyzji zakupu, sposób funkcjonowania społeczności wirtualnych oddziałujących na przedsiębiorstwo.W rozdziale pierwszym Czytelnik znajdzie omówienie struktury rynku wirtualnego oraz podstawowych zasad rządzących budowaniem wartości w spółkach internetowych. Rozdział ten rozpoczęto od prezentacji podmiotów, które funkcjonując w przestrzeni Internetu i przyjmując określone modele działania, determinują ruch i relacje wirtualnego świata. Wskazując na czynniki określające wartość przedsiębiorstw nowych technologii, akcentowano znaczenie pozyskania i utrzymania bazy lojalnych klientów. Na obecnym rynku, gdzie kolejni konkurenci odlegli są od siebie „o jedno kliknięcie”, to właśnie baza lojalnych klientów staje się dla wielu przedsiębiorstw aktywem firmy. Rozdział drugi zawiera omówienie zachowań nabywców. Coraz większa grupa klientów wybiera zakupy u dostawców internetowych, przed ekranem własnego komputera. W rozdziale tym wskazano na trendy zachowań konsumenckich, ulegające stałym przeobrażeniom pod wpływem technologii informatycznych. Osią kolejnych trzech rozdziałów książki jest działalność dostawców na rynku internetowym, oferujących zarówno dobra o charakterze materialnym, jak i produkty informacyjne, których dystrybucja w całości przebiega w sieci. W rozdziale trzecim zaprezentowano, na tle charakterystyki dostawców, naturę procesu transakcji rynku internetowego. Rozważania w rozdziale czwartym i piątym dotyczą zagadnień związanych z kształtowaniem marki dostawcy na rynku internetowym. Rozdział czwarty obejmuje analizę narzędzi marketingowych, które umiejętnie wykorzystywane przez dostawców mogą stać się narzędziami budowy trwałych relacji z klientami. W rozdziale piątym akcentujemy budowę zaufania do marki dostawcy, jako wymiaru zwiększającego lojalność i powtarzalność zakupów przez nabywców. Książka adresowana jest do wszystkich, którzy lepiej chcieliby poznać wirtualny świat w różnych wymiarach – pracy, edukacji, zakupów, ale również prowadzenia biznesu. Przydatne informacje znajdą w niej studenci różnych kierunków (ekonomii, zarządzania, socjologii).
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. TN II 12413 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. TN II 14253 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. TN II 15818 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. TN II 12374 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again